Konkurs na stanowisko ordynatora
Dyrekcja Szpitala Specjalistycznego im. J. K. Łukowicza w Chojnicach ogłasza konkurs na stanowisko:
- ORDYNATORA ODDZIAŁU OKULISTYCZNEGO
- ORDYNATORA SZPITALNEGO ODDZIAŁU RATUNKOWEGO
• podanie o przyjęcie na stanowisko ordynatora
• dokumenty stwierdzające kwalifikacje zawodowe wymagane do zajmowania stanowiska ordynatora oraz dokument potwierdzający prawo wykonywania zawodu,
• opisany przez kandydata przebieg pracy zawodowej
• świadectwo pracy z okresu ostatnich 3 lat, w razie, gdy stosunek został rozwiązany lub wygasł oraz co najmniej dwie opinie świadczące o kwalifikacjach zawodowych kandydata
• inne dokumenty, w szczególności potwierdzające dorobek i kwalifikacje zawodowe kandydata
i ponadto:
• pisemną koncepcję pracy na stanowisko objęte postępowaniem konkursowym
• jedna opinia musi być wydana przez konsultanta wojewódzkiego w danej dziedzinie medycyny
• opinie mają być sporządzone po dacie ogłoszenia konkursu lub z potwierdzeniem ich aktualności
• oświadczenie o niekaralności (w tym również o niekaralności za przewinienia zawodowe).
Kwalifikacje kandydata określa rozporządzenie MZiOS z dnia 29.03.1999 r. (Dz. U. Nr 30 poz. 300) oraz rozporządzenie MZ z dnia 17.05.2000 r. (Dz. U. Nr 44 poz. 520 z późniejszymi zmianami).
Oferty prosimy składać w terminie 30 dni od daty ukazania się ogłoszenia o konkursie w „Gazecie Lekarskiej” tj. do dnia 29 października 2007 r. na adres:
Szpital Specjalistyczny im. J. K. Łukowicza
ul. Leśna 10
89-600 Chojnice
Kandydaci proszeni są o złożenie dokumentów w zamkniętej kopercie.
Na kopercie kandydat powinien umieścić swoje imię i nazwisko, adres oraz adnotację „Konkurs na stanowisko ordynatora oddziału ...............................................”
(wpisać odpowiedni oddział)
O terminie przeprowadzenia konkursu kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
Powrót do: Archiwum